مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۷:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در پی ریزش کف خیابان شریعتی محدوده دوراهی قلهک و ایجاد حفره‌ای به ابعاد 3 متر در 5 متر، اطلاعیه‌ای صادر کرد:

در این اطلاعیه آمده است: از ساعت 19 دوشنبه تا پیش از ظهر سه شنبه پنجم شهریور ماه جاری حد فاصل خیابان بصیر در منطقه یخچال تا خیابان شهید کلاهدوز (دو راهی قلهک) مسدود است.[مسدود شدن خیابان شریعتی در محدوده دو راهی قلهک]

‌این حفره به دلیل وجود قنوات قدیمی در زیر سطح خیابان شریعتی ایجاد شده است.  این حادثه هیچ گونه خسارت جانی در برنداشته است و هم اکنون کارشناسان مترو، پیمانکاران، متخصصان و همکاران شهرداری منطقه سه در محل حضور دارند و در حال مرمت حفره ایجاد شده هستند.

شرکت متروی تهران در این اطلاعیه از کلیه عوامل خدماتی و تاسیساتی (سازمان های آب، گاز، مخابرات، برق) کلانتری منطقه قهلک، پلیس راهنمایی و رانندگی، آتش نشانی و شهردار منطقه سه صمیمانه قدردانی و تشکر کرده است.

محسن هاشمی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه در پی این ریزش گفت: ریزش‌های متوالی در مسیر ساخت ایستگاه متروی قلهک تاثیر منفی برپیشرفت روند ساخت این ایستگاه ندارد.

به گزارش واحد مرکزی خبر وی در خصوص ریزش کف خیابان شریعتی در محدوده دوراهی قلهک و ایجاد حفره‌ای در آن افزود: محدوده تجریش و قلهک سال‌ها مسیر آبهای فراوان، قنوات و یخچال‌های قدیمی تهران بوده است و این باعث ریزش‌هایی در مسیر ساخت ایستگاه متروی قلهک می‌شود.

وی محدوده قلهک و تجریش را از سخت‌ترین مسیرها برای ایجاد تونل بیان و تصریح کرد: با وجود این مشکلات و سختی کار در این مسیر برای پیمانکاران، مشکلی برای راه اندازی ایستگاه متروی قلهک نداریم در زمان تعیین شده این ایستگاه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت مترو درباره ایستگاه متروی قلهک گفت: در پی طرح توسعه خط یک مترو ، ایستگاه متروی میرداماد تا قلهک و قلهک تا قیطریه به طول 7کیلومتر تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 61647

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز